Dag van de Arbeid vandaag, maar bij de radio werken ze door. En voor mij is het mijn hobby!

En Femke heeft dus de loft gekocht! Goed gezien, Lillith, Karen, Julie, Linde, Elise…. en mijn excuses aan iedereen die ik vergeet.
Goed van Eric en Martine dat ze aan haar hebben willen verkopen… Voor hen lonkt nu de hele wereld! Goeie reis!











115 reacties
1 mei 2009 bij 09:43
Kim
Het zag er even niet goed uit voor Femke. Door invloed van Sam (en Eric??) zal Martine dan toch toegegeven hebben. Ik hoop dat Femke gelukkig wordt in de loft. Ze verdient het na al die tegenslagen…
Sam en Dorien zijn al vertrokken naar Lanzarote en binnenkort vertrekken ook Eric en Martine. Een goeie reis en geniet van de landschappen (en hopelijk het mooie weer)!
In Tsjechië zullen ze ook wel blij zijn met wat extra geld…
1 mei 2009 bij 10:21
Tissie(=Laetitia)
Hopelijk komt het terug goed tussen Kris en Mo… Zou Waldek Rosa toch nog vertellen wat er tussen hem en Kris gebeurd is?
1 mei 2009 bij 10:41
Elise
Ik hoop ook dat het weer goed komt tussen Kris en Mo.
Maar of die truc van Julia geholpen heeft, ik weet het niet.
Misschien ligt de oplossing wel bij Bruno.
Zolang Kris en Mo niet terug samen zijn en Waldek moet samenwerken met Kris, hou ik mijn hart vast.
Op het moment lijkt het weer goed te gaan tussen Waldek en Rosa en ik hoop echt dat goed blijft gaan.
Nog even terugkomend op Bruce, wie is hij eigenlijk?
Was hij al eerder te zien in de Fit & Fun of heb ik wat gemist?
1 mei 2009 bij 11:12
Christophe
Bruce had vroeger ook in de Fit&Fun een job in de fitness.
1 mei 2009 bij 11:14
Elise
Wat voor een job?
1 mei 2009 bij 11:34
Kim
Was hij niet de fitnesscoach of zo iets? Diegene die de mensen begeleidt?
1 mei 2009 bij 11:45
Elise
Is hij er nu nog? Ik kan me hem niet herinneren gezien te hebben de laatste tijd.
Ik ben wel benieuwd hoe het zal aflopen met de Fit & Fun.
Ann heeft alleen maar oog voor de baby, begrijpelijk natuurlijk, maar zo hangt de Fit & Fun er wel een beetje bij.
Misschien gaat ze de zaak wel verkopen, dan zou Femke het over kunnen nemen.
Als ze tenminste nog wat geld overhoudt. Als ze straks de loft koopt met haar eigen geld in plaats van met een hypotheek, zal ze snel door haar geld heen zijn.
Peter zal haar hopelijk goed steunen wat geld kwesties betreft.
1 mei 2009 bij 12:15
Julie
Aha, niemand wou mij eerst geloven over de loft … (de mogelijkheid dat Femke de loft zou kopen).
Maar nu is het degelijk wel zo !
En wat goed dat Martine en Eric akoord gaan, met de verkoop.
Nu over Peggy zou ze het kind misschien meenemen met haar op reis ofzo?
Of dan toch aan Rosa geven … ?
1 mei 2009 bij 12:33
Ellie Vranken
‘t Is inderdaad goed dat Femke nu Peter heeft om haar financieel te adviseren…
Wat gaat Peggy doen … er zijn zoveel mogelijkheden! en ik weet echt wat het beste is…
1 mei 2009 bij 12:48
mjeirloe
@ Ellie: wat vind je dan het beste, als we zo nieuwsgierig mogen zijn?
@ Elise: Bruce is een beetje een zuiders type, met lang zwart haar en tamelijk gespierd. Soms zie je hem eens in een flits.
1 mei 2009 bij 12:52
Elise
Die Bruce klinkt goed.
Ik zal toch eens wat beter op letten de volgende keer.
1 mei 2009 bij 14:47
Julie
Ja, Ellie wat vindt je over de situatie van Peggy?
Wat zou volgens jou de beste oplossing zijn?
1 mei 2009 bij 14:49
Julie
Ja, Ellie wat denk jij dat Peggy nu zal doen?
1 mei 2009 bij 15:13
Julie
Oei, sorry er was een probleempje …
Dus ik heb per ongeluk 2 keer dezelfde reactie gezet …
1 mei 2009 bij 15:50
Ellie Vranken
Oeps! Ik ben te snel geweest, en dat merk ik nu pas.
Ik weet echt NIET wat het beste is, dat wou ik zeggen, maar ik was de ‘niet’ vergeten! Mijn excuses…
1 mei 2009 bij 16:35
kbhunl
het is u vergeven Ellie
hopelijk krijgt Peggy haar kindje terug
1 mei 2009 bij 17:49
Lieve
Door het verlengde weekend dacht ik dat het al echt weekend was en dat er dus geen blogbericht en aflevering ging zijn. Gelukkig is dat wel zo!
Femke haar uitleg waarom ze de loft wou kopen vond ik zeer mooi gisteren. Ik weet alleen niet of Peter het zou aankunnen om daar ook te wonen. Of denken jullie dat zij nog niet zo vlug zullen samenwonen?
Ik vond het wel grappig toen Frank bij Peggy op bezoek ging en hij een verhaaltje moest vertellen aan zijn dochter. Is Peggy eigenlijk ouder of jonger dan Bianca?
Die Jean-Marie vind ik toch maar ‘ne raren typ’. Heb je al bij hem in de taxi gezeten, Ellie?
1 mei 2009 bij 18:00
Elise
Peggy is ongeveer 1 jaar ouder dan Bianca.
Jean-Marie is een hele snelle. Op meer dan één manier. Als jullie mij begrijpen.
1 mei 2009 bij 18:06
radijsje
ik heb juist gelezen wat er volgende week gaat gebeuren,
maar het is nogal vaag
peggy maakt reisplannen (ze doet niks anders)
en kondigt haar vertrek aan (was te verwachten)
rosa in zak en as (dat zagen we allemaal aankomen)
mss weer een waldek die naar chris toeneigt
peggy neemt een impulsieve beslissing (wat zou dat zijn?)
en moeder en dochter kunnen moeilijk afscheid nemen
wat denken jullie?
ik hoop echt dat peggy haar kindje terugkrijgt
mss is het wel eens tijd voor de losbol om in te binden
en wat denken jullie over tom als mogelijke vader?
toen ze het hadden over hun losbandige heftige tijden
wou ze precies nog iets zeggen maar kwam bianca binnen
en ann maakte een opmerking toen tom sandrientje in zijn armen had:
ze voelt zich goed bij u (mss een mysterieus aanvoelen)
en tom en peggy gaan elkaar nog ontmoeten int geheim vermoed ik
zoveel vragen en geen antwoorden
1 mei 2009 bij 18:39
kbhunl
@radijsje, voor jou dan toch weer een waarschuwing éh
het is niet de bedoeling dat je leest wat er volgende week gaat gebeuren, ellie kan de toekomst niet voorspellen. wat de boekskes zeggen interesseert ons niet, het is de bedoeling dat we onze mening geven over gebeurtenissen en wat we zelf denken dat er zal gebeuren, en dus niet over wat de boekskes zeggen.
kijk hier maar eens bij de comments
1 mei 2009 bij 18:54
Muriel
inderdaad radijsje… wat we hier juist zo leuk vinden, is dat we iedereen z’n mening krijgen, zonder de voorspellingen te lezen. Dus shhhuuuuut daarover. Ellie vindt het trouwens ook niet leuk.
1 mei 2009 bij 19:10
Robbe
Ik denk dat Peggy het kindje gaat houden
en dat Tom de vader is van het kindje. Ook dat Peggy in België blijft en dat ze samen met Femkezo dat bedrijf start waar ze over hebben gepraat toen ze in het ziekenhuis lag.
En dan nog iets, wanneer komt Daisy nog eens in beeld. Het is al zo lang geleden, en ze was ook niet op het afscheidsfeest van Sam en Dorien,maarja.
En ik ben ook zeer benieuwd naar het seizoenseinde, wat zou daar gebeuren !
En die Jean-Marie is ook iets van plan met Simonne!
1 mei 2009 bij 19:10
lore
ja ik ben het daarmee ook eens! (:
1 mei 2009 bij 19:11
lore
Ik denk dat het seizoenseinde zal eindigen met de trouw van cois en julia! (:
1 mei 2009 bij 19:13
kbhunl
@ robbe, Ellie heeft een tijdje geleden al laten weten dat Daisy een hele tijd geleden al ontslag genomen heeft voor persoonlijke redenen, maar zat niet in de uitzending …
1 mei 2009 bij 19:15
Elise
De trouw van Cois en Julia is 21 of 22 mei, dat ben ik even kwijt, dus gaat niet het seizoenseinde worden.
Wat wel, heb ik nog geen idee van.
1 mei 2009 bij 19:18
lore
@elise: aja ik wist de datum niet meer
ik eb dan echt geen idee..
1 mei 2009 bij 19:20
kbhunl
wa dacht ge van het kindje van peggy? ze heeft 2 maand bedenktijd, zal wel in die periode zijn dacht ik éh da ze moet beslissen
1 mei 2009 bij 19:21
Elise
Misschien wel iets met Jean-Marie, omdat hij er net bij gekomen is.
1 mei 2009 bij 19:22
lore
Misschien wel, maar ik zou niet weten wat.
1 mei 2009 bij 19:24
Elise
Dat weet ik ook niet zo snel, maar we hebben nog een maand.
1 mei 2009 bij 19:26
lore
Ja t’is dat hé! (:
1 mei 2009 bij 21:41
Muriel
ben eens aan het nadenken… heeft Tom Bianca bedrogen of niet…
Mei vorig jaar was Peggy al zwanger, zeker een maand (want veel vroeger kan je het niet weten, en ze moest de tijd krijgen om terug naar België te komen).
Ongeveer een maand geleden werd gevierd dat Tom en Bianca 1 jaar samen waren.
Dus… zou het kunnen dat Tom en Peggy een relatie hadden voor dat Tom met Bianca was. En er zou dus geen bedrog zijn.
1 mei 2009 bij 21:45
kbhunl
toch wel éh, als Tom en Bianca vorige maand een jaar samen waren
een zwangerschap duurt maar 9 maanden en het kindje is een maand te vroeg geboren
dus 1 jaar + die maand da ze ondertussen in belgie zijn, – 8 maand zwanger = 5 maand over, dus Tom en Bianca zouden 5 maand samen geweest zijn wanneer hij haar bedroog, als hij haar al bedrogen heeft, veel wijst in die richting, maar het is nog altijd niet bewezen éh
1 mei 2009 bij 21:47
kbhunl
en daarbij komt nog dat de zomermaanden niet meetellen :p was ik vergeten, dus ze waren maar 2 a 3 maand samen
1 mei 2009 bij 22:00
Muriel
oh ja, was dat vergeten dat de baby te vroeg geboren is… Tja, Tom… zo’n dingen gebeuren soms snel hé
maar zomermaanden tellen niet in Thuis…
1 mei 2009 bij 22:10
Lieve
Toen Peggy zo Tom zijn hand vasthield toen hij vertrok, voelde je gewoon dat er iets maar was/is tussen die twee.
Ik hoop dat Eric & Martine veel kaartjes sturen zodat we weten waar ze ergens zitten op deze aardbol!
2 mei 2009 bij 00:12
kbhunl
@Muriel, het nieuwe seizoen begint in september exact op het moment waar het oude in juni is geeindigd, en gaat dus verder alsof er geen tijd is tussen geweest
2 mei 2009 bij 03:11
jane
Ik denk ook dat er meer aan de hand is tussen Tom en Peggy, mocht het waar zijn dat de kleine spruit van Tom blijkt te zijn zullen heel wat mensen door een moeilijke periode gaan.
Ik zat vooral te denken aan Marianne. Na haar gezondheidsproblemen zal ze weer een klap in het gezicht krijgen. Ze vindt Bianca de ideale schoondochter, ze is dokter en dochter van haar beste vriendin iemand met aanzien dus. Peggy is wel een ander paar mouwen… Maar ja,… spannend
2 mei 2009 bij 08:30
Ellie Vranken
@ Radijsje : je hebt het goed bedoeld, en wellicht ben je een beetje geschrokken van de reacties …. maar inderdaad, ik sluit me helemaal aan bij wat kbhunl en Muriel daarover gezegd hebben. Jouw persoonlijke mening wil ik wel nog heel graag horen in de toekomst!
@Lieve: nee, ik heb nog niet bij die Jean-Marie in de taxi gezeten…. ‘t is een beetje moeilijk om te bellen en te zeggen: “… maar het moet de nieuwe chauffeur zijn”. En na al wat ik hier over hem lees, weet ik niet welke indruk dat zal maken
2 mei 2009 bij 08:34
Ellie Vranken
De trouw van Cois en Julia is op donderdag 21 mei, op Hemelvaartsdag. Ik vertrek trouwens straks naar de Fit & Fun voor een massage, en hopelijk kom ik terug met wat informatie van Julia!
2 mei 2009 bij 10:00
Muriel
haha, geniet ervan, van die massage.
2 mei 2009 bij 10:38
Dinky
Ik denk dat Ann uiteindelijk zelf Sandrientje terug aan Peggy zal geven. Peggy is te eerlijk om op haar beslissing terug te komen, maar gaat ondertussen wel kapot van verdriet. Ik denk dat Ann dan gaat beseffen dat Sandrientje beter af is bij haar échte mama en haar zal teruggeven.
Ik zie Peggy nadien (misschien pas volgend seizoen, als alles weer rustig is) ook nog wel in de Loft belanden met Femke. Zal er vanaf hangen of Peter er intrekt of niet. En misschien storten ze zich dan samen op de Fit & Fun, of een ander project…
2 mei 2009 bij 12:40
Anton
Ik vond het een mooi moment toen Femke met haar sleutels als nieuwe eigenares de loft binnenkwam.Toen ging er heel veel door haar heen.Het was ontroerend om te zien.
2 mei 2009 bij 13:24
Julie
Ja, Dinky je hebt misschien wel gelijk
Nu over Peggy en Tom …

Hoe dat hij haar gisteren een kus gaf (in de nek).
Hebben jullie dat ook gezien?
Het zou me niet verbazen moesten ze nog iets voor elkaar voelen
Maar waarom zou hij Bianca dan ten huwelijk hebben gevraagt? …
Als hij dan nog iets voor Peggy zou voelen … (waarschijnlijk wel).
Als Ann te weten komt dat haar eigen broer de vader is van sandrientje, zal ze het misschien teruggeven.
En wie weet voeden Tom en Peggy sandrientje zelf nog op.
Wat denken jullie hiervan?
2 mei 2009 bij 13:47
Linde
Hopelijk komen we voor de zomerstop nog meer te weten over Tom en Peggy. Ik denk ook dat het kindje op één of andere manier toch nog bij Peggy zal belanden.
De intrede van Jean-Marie doet mij een beetje aan Mike denken. Ik wil daarmee helemaal niet zeggen dat JM ook een moordenaar en verkrachter is. Maar ‘t is net als Mike een vlotte prater die erin slaagt om mensen en dan vooral vrouwen (Simonne) rond zijn vinger te winden. Hij is me iets te glad. Ik denk dat zijn ware aard wel nog zal bovenkomen. Wat denken jullie ervan?
2 mei 2009 bij 13:57
Anton
Denk ik ook Linde.
Hij zit steeds naar Simonneke te lonken.En dan die kleding van hem.Net zo ne poier.Of hoe schrijf je zoiets.
2 mei 2009 bij 14:12
Robbe
Het ziet er zeer spannend uit
en ik kijk uit naar wat er deze week gebeurt!
2 mei 2009 bij 14:17
Lien
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier, maar volg het wel al een tijdje. Heb alleen nog nooit een reactie geplaatst.
Ik heb een paar uitzendingen gemist. Kan iemand mij zeggen waarom Femke de loft wilde kopen? En weet Tom eigenlijk dat hij misschien de vader is van Sandrine?
Ik twijfel of An Sandrine uit haar eigen zal teruggeven aan Peggy. Zoals ze nu bezig is, ze beschouwt Sandrine echt als haar bezit.
Wat denken jullie over Kris en Mo. Ik weet het niet meer. Ik vraag mij af waarom Mo blijft zorgen voor Bruno. Misschien hoopt hij zo Kris voor zich te winnen? Ik denk ook niet dat Mo echt beseft dat het gedaan is tussen Kris en Waldek en dat Kris Waldek niet meer moet hebben.
Het seizoenseinde zal wel iets zijn in verband met Sandrine, Peggy, Tom en Bianca.
Ben eens benieuwd hoe Marianne zal reageren op het eventuele nieuws dat haar zoon net hetzelfde deed als Frank (waar ze niet hoog mee oploopt) indertijd.
Groetjes!
2 mei 2009 bij 14:41
Julie
@Lien : Wel Femke wil de loft kopen omdat Eric en Martine nu veel betekenen voor haar.
En ze wil ook in de loft intrekken voor Sofie, omdat ze toch lang vriendinnen zijn.
Over Tom gesproken …
Hij weet (nog) niet dat hij de vader is, maar dat zal volgens mij niet lang meer duren.
Alleen Peggy kan het eigenlijk weten.
Ann zal waarschijnlijk het kind teruggeven als ze te weten komt dat Tom de vader is van het kind.
Dat denk ik toch …
Ze kan toch moeilijk de moeder spelen van het kind van haar broer !
Ja, Marianne zal niet blij zijn als ze het te weten zal komen.
Als ze het al te weten komt …
2 mei 2009 bij 15:07
Lien
@ Julie: bedankt! Stel dat Tom inderdaad de vader is en dat An dan inderdaad Sandrine teruggeeft, dan lijkt het mij logisch dat ook Marianne het zal weten. An zal toch een deftige reden moeten geven waarom ze haar kind terug geeft é
2 mei 2009 bij 15:36
mjeirloe
@ Lien, Julie (e.a.): Ik denk niet dat Ann haar kindje (want vergeet niet dat het tot nader order háár baby is!!) beschouwt als een object dat je zomaar aanvaardt en dan weer “weggeeft”. Zo zit het ouderschap toch niet in elkaar?
Nee, áls Ann Sandrine verliest zal dat buiten haar wil om zijn – als Peggy de baby bv. terugeist voor het einde van de twee maanden.
Maar zoals ik al vermeldde, ik hoop dat dat niet gebeurt. Ann verdient het om nu mama te zijn, ze hoopt al zolang op het moederschap én ze heeft Sandrine “gered” van een abortus.
2 mei 2009 bij 17:28
radijsje
sorry, ik wist niet dat jullie daar zo strikt in waren. het spijt mij als ik dingen veraden heb die jullie nog niet wouden weten.
toen ik het opschreef heb ik ook alleen de dingen eruit gepakt die we al wisten.
ik denk echt dat tom de papa is, ze hebben duidelijk sex met elkaar gehad, net voor of tijdens de bob-affaire, waardoor iedereen (bianca en tom,…) denken dat het kind van bob is. zou het misschien daarom zijn dat peggy weg is gegaan en bob van niks mocht weten? omdat het niet zijn kind is?
ik hoop allesinds dat peggy sandrientje terugkrijgt, peggy zou er onderdoor gaan als dat niet zo is, maar zou ze hetzelf terugeisen?
ik denk dat ze teveel belang hecht aan beloftes, maar ze had toch ook sex met tom toen ze met bob was of toen tom met bianca haar zus was???
ik begrijp ann haar reactie wel, maar vind het niet correct,
ik weet niet hoe ikzelf in die situatie zou reageren. dus weet niet of ik het kan beoordelen.
maar peggy wou sandrientje afstaan omdat ze zichzelf niet als moeder zag, nu na de geboorte lijkt bij peggy toch het moedergevoel wakker te worden en er is een band tussen hun 2. dus denk ik ddat peggy echt wel een goede moeder kan zijn, mss wel beter als ann.
ik denk dat het sandrientjeding al meer is uitgeklaard tegen het einde,
denk eerder dat die jeanmarie er iets mee te maken zal hebben ik vind hem te leep en vertrouw hem voor geen haar. volgens mij heeft hij ook gelogen over zijn ontslag bij taxi tom. waarom zou hij daar ontslagen zijn?
kan jij daar niet achterkomen ellie?
ik vertrouw hem echt niet
groetjes
2 mei 2009 bij 17:33
Ellie Vranken
Hey Lien, welkom op de blog!
@Muriel: bedankt … je zal kunnen horen hoe ik ervan genoten heb
2 mei 2009 bij 17:34
kbhunl
ik weet wel dat je het niet slecht bedoeld had radijsje
en ik vertrouw Jean-Marie eigelijk ook nie zo, hij is wat overenthousiast.
doet me denken aan Stany Love, die viel ook bij iedereen in de smaak, en maakte daar toen ook misbruik van
2 mei 2009 bij 17:40
Ellie Vranken
Goed idee, Radijsje, volgende week probeer ik dat uit te zoeken…
2 mei 2009 bij 18:59
Julie
@mjeirloe : Ja, Ann verdient sandrine wel, maar waarom juist het het kind van Peggy … ?
Die familie heeft niks met elkaar gemeen, buiten het feit dat het kind van Tom is …
En Ann weet dat Marianne en Rosa ruzie hebben, en toch heeft ze het geadopteerd.
Nu ja, als Peggy en Tom nog iets voor elkaar voelen, hoe zal het dan aflopen met Bianca?
Zullen Peggy en Tom het kindje samen opvoeden, maar wat dan met Bianca?
Zal er dan ruzie ontstaan tussen de twee zussen, Rosa en Jenny?
Want als Bianca te weten komt dat het kind van Tom is, dan zal het niet lang meer duren en zal ze naar Jenny gaan.
En dan zal Jenny kwaad zijn op Rosa, omdat haar dochter met Tom naar bed is gegaan en hij haar zwanger heeft gemaakt …
Zou Bianca dan terug naar Canada vertrekken?
Of zal Peggy gewoon met het kind naar China vertrekken, om zo geen last te zijn voor niemand.
Ik heb er echt geen idee van, ik breng alleen maar mogenlijkheden aan bod …

Wat denken jullie ervan?
2 mei 2009 bij 19:04
Britt
Dat het heel ingewikkeld begint te worden!
2 mei 2009 bij 19:05
Julie
@Radijsje : Het is niet erg Radijsje, het kan iedereen wel is overkomen hoor ! …
Iedereen leert uit zijn fouten.
Niet dat dit een fout is hoor !
Zoals je al zei, die Jean-Marie is waarschijnlijk weer zo’n vrouwenversierder.
We zullen wel zien, hoe hij de eerste dagen als chauffeur te werk gaat …
Als Frank zich dan maar weer in kan houden hé, als die Jean-Marie aan Simonne komt … !
@Lien : Dat is graag gedaan hoor !
We helpen hier altijd iedereen met veel plezier, hé Ellie?
2 mei 2009 bij 19:06
Ellie Vranken
Nog iets dat ik zo geweldig vind aan jullie: dat jullie elkaars vragen oplossen! En zo verneem ik zelf ook van alles ….
2 mei 2009 bij 19:07
Julie
@Britt : Inderdaad, je hebt 100% gelijk hoor … !
Het wordt hier alleen maar ingewikkelder met de dag …
Zoveel vragen en zo weinig antwoorden, dat wordt afwachten hé …
2 mei 2009 bij 20:27
kbhunl
Wat ik mij al een tijdje afvraag Ellie … wat is er nu eigelijk gebeurd met Carlos, de broer van Marianne, sedert hij indertijd samen met Tom vertrokken is hebben we er nx meer van gehoord, dacht ik. Leeft hij nog? of is hij bezweken aan zijn ziekte? ik kan me niet herinneren dat Marianne ooit naar zijn begrafenis zou zijn geweest
2 mei 2009 bij 20:29
Julie
Dat is normaal hé, Ellie !
Iedereen een beetje helpen is de boodschap !
2 mei 2009 bij 20:31
kbhunl
is al bijna 13 jaar geleden hoor, mss heb je hem nooit gekend
2 mei 2009 bij 20:36
Julie
Heeft Marianne dan ooit een broer gehad? =O
2 mei 2009 bij 20:39
kbhunl
Jep, Charles Bastiaens, Carlos voor de vrienden :p Tom heeft nog een relatie gehad met de dochter van Carlos, maar wist toen niet dat ze zijn nicht was, Carlos had haar zelf al in jaren niet meer gezien
Hij is naar het zuiden verhuisd, en is sero+
2 mei 2009 bij 20:40
Anton
Carlos is naar Berlise vertrokken naar zijn hotel.En Tom ging mee.
In het echte leven was Tom de zoon van Carlos.
2 mei 2009 bij 20:42
kbhunl
de acteurs wel te verstaan :p maar dat doet niet ter zake
2 mei 2009 bij 20:48
Julie
Oké, maakt niet uit, ik ken die Carlos niet dus, plz ander onderwerp …
Sorry, maar anders kan ik niet meer volgen =S
2 mei 2009 bij 20:49
kbhunl
kijk je ng nie zo lang naar thuis mss?
2 mei 2009 bij 21:34
Muriel
Amai Ellie, 70 comments al op 2 dagen tijd… we gaan alle records verbreken
2 mei 2009 bij 21:35
Julie
Jawel al 5 jaar ofzo …

Ik had toen één aflevering gezien en sindsdien ben ik er gewoon verslaafd aan !
Ik ben ook nog maar 13 hé ^^
En hoelang bestond Thuis al?
15 jaar ofzo?
2 mei 2009 bij 21:39
kbhunl
van 23 december 1995 al :p dus ge waart ng nie geboren :p ik ben 20
en tws dan van ja, ma direct na thuis naar bed ze 
mijn ouders keken al van int begin, maar ik mocht zo lang nie opblijven :p en dan ma blijven zagen éh
ik heb een eel goe geheugen voor da soort dinges, films ook, ma de rest vergeetek altij, zelfs de kleinste dingskes
2 mei 2009 bij 21:44
kbhunl
voeg me anders toe op msn :p kbhunl.thuis@live.be
dan geef ik je daar mijn echte msnadres, praat wat makkelijker
2 mei 2009 bij 21:48
Julie
Oké, dan …
Ik ben echt nieuwsgierig hoe het gaat aflopen met Tom & Peggy & Bianca !
Ook met Femke & Peter.
Jullie waarschijnlijk ook … =S
De laatste jaren is Thuis zo spannend hé !
Ik vind dit echt een hele toffe blog Ellie.
Hier kun je overleggen wat er zal gebeuren met andere mensen.
Ik val misschien in herhaling, maar het mag wel gezegt worden hé ^^
Dus nog eens proficiat !
2 mei 2009 bij 21:50
kbhunl
Idd Ellie, en dat je blog nog lang moge bestaan
2 mei 2009 bij 22:02
Julie
Ja =)
2 mei 2009 bij 22:09
Julie
Zou Tim nu toch naar het leger gaan of niet?
Of zou hij toch met Katrien op kot gaan?
2 mei 2009 bij 22:10
kbhunl
asm aar echt graag zie dan blijftem bij haar, en anders zalt rap gedaan zijn me de relatie
2 mei 2009 bij 22:26
Julie
Ja, da is waar ^^
3 mei 2009 bij 10:28
Elise
Hadden jullie ook het idee dat Mo ietwat ontdooide richting Kris? Bruno heeft volgens mij een positief effect op hun relatie. Bruno moet niets hebben van Waldek, waarom weet ik niet, maar met Mo is hij de beste vrienden.
In het voorproefje dat we vrijdag zagen van wat er volgende week komt, komt het tot een serieuze botsing tussen Waldek en Mo. Dan kom ik er toch weer op uit dat Waldek waarschijnlijk ontslag gaat nemen.
Eerst dacht ik dat hij dat zou doen vanwege Kris, maar daar schijnt hij toch redelijk overheen te zijn. (hoewel??? ik heb nog steeds mijn twijfels)
Maar de combinatie Mo-Waldek gaat echt niet goed.
En als Waldek werkelijk ontslag neemt, komt Sanitechniek flink in de problemen. Luc had het over een nieuwe belangrijke klant, dus met een loodgieter minder…
3 mei 2009 bij 10:31
Elise
Waldek zette Luc trouwens goed op z’n plek afgelopen vrijdag. Luc was hem weer aan het pesten en Waldek vroeg of hij dat uit eenzaamheid deed.
Luc heeft inderdaad geen enkele vriend meer. De laatste vrienden die hij had waren dacht ik Nancy en Femke.
Maar die is hij ook kwijt gespeeld sinds hij dat geld gestolen heeft.
Luc probeerde Waldek ook nog even uit door hem te zeggen dat hij Waldek met één vingerknip kon ontslaan. Maar Waldek weet dondersgoed dat Luc niet zonder een goede loodgieter kan en dat die moeilijk te vinden zijn. En dat heeft hij hem dus ook even onder z’n neus gewreven.
Die eenzaamheid van Luc, waar zal die nog op uitdraaien? Zal hij weer achter Rosa aangaan? Misschien dat die knuffel van afgelopen maandag niet alleen was om Waldek jaloers te maken…
3 mei 2009 bij 11:24
Dinky
Hey kbhunl, ik heb me ook al een paar keer afgevraagd wat er van Carlos geworden is. Waar zit hij, leeft hij nog? Daar wordt in alle talen over gezwegen.
Klopt het dan dat Marianne 1 zus heeft (Clair) en 2 broers (Carlos en de vader van Eric)? Of is er ooit nog iemand opgedoken in thuis?
3 mei 2009 bij 12:35
mjeirloe
@ Elise: ik heb inderdaad ook de indruk dat het voor Waldek bergaf zal gaan op zijn werk – hij lijkt ook steeds meer vuile klusjes te krijgen (cf. voorfilmpje)
Oh ja, Elise, jij gebruikte een bewegende lachende smiley! Hoe doe je dat, want ik vind het wel grappig
@ Ellie: Overschrijden we de eerste keer de kaap van de 100 comments?
3 mei 2009 bij 14:34
radijsje
ik wil wel meehelpen om die kaap te doorbreken
er is echt iets tussen tom en peggy en ik hoop dat we er rap het fijne van gaan weten. maar vrees dat ze dat zoals altijd weer heel lang gaan uitsmeren.
3 mei 2009 bij 14:43
kbhunl
Eric is een neef van Marianne, de zoon van de broer van haar vader, als ik het goed voorheb. Hoe zit dat juist Ellie?
3 mei 2009 bij 15:00
Elise
Die bewegende smiley is als volgt: : lol :
Maar dan zonder de spaties tussen de dubbele punten en de lol, maar met een spatie ervoor en erna.
Dus
3 mei 2009 bij 15:04
Elise
Nog even over het seizoenseinde.
Zal het iets met Rosa te maken hebben? Dat ze ontdekt dat Waldek met Kris naar bed geweest is? Maar van wie zou ze het dan horen? Van Waldek zelf, of van Luc of Mo, of toch nog iemand anders die zijn/haar mond voorbij praat?
En misschien iets met Jean-Marie en Simonne? Die Jean-Marie doet zich een beetje voor als een Don-Juan, dus…
3 mei 2009 bij 16:13
Lieve
Net voor Peggy haar weeën begonnen, ging Waldek zijn uitschuiver opbiechten aan Rosa. Maar door Peggy kon het dan niet meer. Ik denk wel dat hij het zal vertellen, zeker als andere mensen Waldek er mee gaan proberen chanteren. Eigenlijk zijn er al wel best veel mensen die ervan weten… Ik hoop dat Rosa niet heel boos gaat zijn, want zelf heeft ze die tijd niet veel energie gestopt in haar relatie en nu gaat het allemaal zo goed. Al is dat dan weer voor Waldek een reden om het juist niet te zeggen.
3 mei 2009 bij 16:21
Elise
Waldek wilde het toen inderdaad zeggen, maar dat is alweer zo’n twee weken terug. En al die tijd heeft hij geen poging meer gedaan om het te zeggen.
Luc is waarschijnlijk de enige die dit feit zal gebruiken om Waldek te chanteren, al kan ik nu nog niet zien waarom.
Mo is niet het type om iemand met dit soort informatie te chanteren. Hij zou het gewoon tegen Rosa zeggen als het hem uitkomt. Voornamelijk om Waldek een hak te zetten.
Al met al, het zal een keer uitkomen en daarom kan Waldek er beter zelf mee komen.
3 mei 2009 bij 18:00
Julie
@Elise : Dank je voor die smiley : lol :
3 mei 2009 bij 18:01
Julie
3 mei 2009 bij 18:28
Elise
Graag gedaan.
3 mei 2009 bij 18:49
kbhunl
op die mannier ist nie moeilijk om aan 100 comments te geraken éh Julie en Elise :p:p maar alle beetjes helpen
3 mei 2009 bij 18:54
Paule
Een vraagje, bij het afscheid van Eric en Martine bij Marianne was op de achtergrond een klassiek liedje te horen. Enig idee welk nummer dit was ?
thx
mvg
3 mei 2009 bij 19:02
Elise
We moeten toch op de één of andere manier aan de 100 raken.
3 mei 2009 bij 19:05
Britt
:eten:
3 mei 2009 bij 19:05
Britt
mmm, normaal verschijnt er een smiley die aan het eten is als je deze code ingeeft…
3 mei 2009 bij 19:07
Elise
Misschien met een spatie ervoor en erna. Dat wil wel eens helpen.
3 mei 2009 bij 19:10
Julie
Ja, sorry vergeten te zeggen, maar ik heb per ongeluk twee dezelfde der op gezet …
@Elise : Je hebt inderdaad gelijk Elise, wij hebben ook anders veel gepreet hé kbhunl =P
@Paule : Nee, ik heb er echt geen idee van, maar kijk anders is allemaal op youtube bij die afleveringen …
En dan nog iets, kan het dat de volgende afleveringen op youtube staan? =O
3 mei 2009 bij 19:12
Britt
:cam:
3 mei 2009 bij 19:18
Elise
Toch nog even een onzin comment. Sorry Jeffrey.
Dit zijn de smileys die ik weet:
3 mei 2009 bij 20:43
Julie
@Elise : Dank je wel Elise, maar we weten niet hoe ze geschreven worden …. ?
@kbhunl : Je hebt wel gelijk, dit is een site om te praten over Thuis en niet over smileys …
Maar voor één keer kan dit geen kwaad hé !
3 mei 2009 bij 20:45
kbhunl
heb ik toch nie gezegd
3 mei 2009 bij 20:57
Julie
Nee, dat niet maar je zei wel dat we zo de comments vullen …
3 mei 2009 bij 21:27
lore
@julie: kijk met je muis op het smileytje en je zult kunnen zien hoe ze geschreven zijn
3 mei 2009 bij 21:46
Julie
@Lore : Dank je Lore
3 mei 2009 bij 22:09
Ellie Vranken
107 comments! Ik weet niet wat ik zie
En ik heb van alles geleerd 
. Voor de eerlijkheid heb ik die dubbele smiley van Julie eraf gehaald, okee?
Ja, jullie hebben het record gebroken. Zij het dan met smileys – voor één keertje mag het
Nu over Carlos: eerlijk gezegd is het heel erg lang geleden dat ik Marianne nog iets over hem horen zeggen heb. Dus ik moet het antwoord op jullie vraag schuldig blijven. Marianne is een bijzondere vrouw; mijn ervaring heeft me geleerd met haar om te gaan… als zij een onderwerp ontwijkt, dan heeft ze daar haar redenen voor. En dan heeft het geen zin om er dieper op in te gaan. Ze bewaakt haar privacy
Maar mocht ik er nog iets over hem opvangen, dan horen jullie het hier meteen!
Waar ik wel durf naar vragen, Dinky, is de familierelatie met Eric. Geef me nog even tijd, tot ik haar zie. Ze is nog niet zo lang thuis uit het ziekenhuis. En Paule, welkom op de blog!
3 mei 2009 bij 22:19
Elise
Het enige dat ik weet over Carlos/Charles is dat zijn vrouw Marijke heette en dat ze gescheiden waren. Ze hadden twee kinderen: Fréderique en Sarah.
Misschien kom ik nog wel meer te weten als ik wat verder in serie 2 ben.
4 mei 2009 bij 15:14
Linde
Frederik heeft ooit nog een relatei gehad met Eva den ik.
4 mei 2009 bij 15:15
Linde
‘relatie’ natuurlijk
4 mei 2009 bij 16:44
Julie
@Ellie : Dat is echt geen enkel probleem hoor, Ellie !
4 mei 2009 bij 16:59
Ellie Vranken
@ Kbhunl: ik heb het aan Marianne kunnen vragen: Eric is inderdaad de zoon van de broer van haar vader.
4 mei 2009 bij 17:12
kbhunl
dankje Ellie
jammer dat je niet meer te weten kan komen over Carlos, maarja, als Marianne er niet over wil praten dan zal ze er wel haar redenen voor hebben
5 mei 2009 bij 11:56
Bart
@ Paule: die muziek was van Mozart. Ik ben het gaan opzoeken. Concerto voor klarinet en orkest, KV 622. graag gedaan